De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Uit de ban van emotie-eten + CD-ROM
een nieuwe oplossing voor eet- en gewichtsproblemen

Auteur: Joanna Kortink en Greta  Noordenbos


 22,50


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

240 pagina's
ISBN: 9789021549163
Uitvoering: Softcover + CDrom
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: gezondheid >> ideale gewicht
Trefwoorden: afslanken  gewicht  emoties  dieet  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Veel mensen kampen met kleine en grote eetproblemen, zoals lijnen en weer aankomen, eten uit stress, eetbuien, eetverslaving of boulimia.

Dit boek biedt een krachtige oplossing om de haat-liefdeverhouding met eten te doorbreken. De lezer ontdekt persoonlijke valkuilen (saboteer ik mezelf?) en leert hoe je van binnenuit een evenwichtige relatie met eten kunt krijgen. Het programma duurt negen weken en bevat veel praktijkvoorbeelden en duidelijke stap-voor-staprichtlijnen. De aanpak is gebaseerd op de meest recente psychologische kennis en praktijkervaring.
 


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.