De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Zo praat je met je arts
zekerder tijdens het gesprek optimaal geïnformeerd na het gesprek goed voorbereid op het gesprek

Auteur: Jessie Gordon


 12,99


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

112 pagina's
ISBN: 9789021553481
Uitvoering: Softcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: communicatieve vaardigheden en gezondheid
Trefwoorden: gesprek  artsen  informatie  assertiviteit    
Samenvatting & achtergrondinformatie

Iedereen komt wel eens uit de spreekkamer van de arts met een onbestemd gevoel: Vergeten (door) te vragen, niet goed geïnformeerd.

De negatieve ervaringen van mensen over gesprekken met hun arts of specialist zijn legio. Soms worden we al bij binnenkomen geïntimideerd of niet erkend als volwaardige gesprekspartner. Soms vergeten we zelf dingen te vragen of door te vragen als de informatie niet helemaal duidelijk is.

Jessie Gordon bedacht hier een oplossing voor: de P(atiënten) A(ctie)C(ommunicatie)-kaart. Daarmee ga je voorbereid het gesprek in en optimaal geïnformeerd de spreekkamer uit.

Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.