De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Reputatiemanagement
Hoe succesvole ondernemingen bouwen aan sterke reputaties

Auteur: Charles J. Fromburn en Cees B.M. van Riel


 34,95


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

217 pagina's
ISBN: 9789043009119
Uitvoering: Hardcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: business >> management
Trefwoorden: imago  image  reputaties  merken  marketing  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Waarom reputaties belangrijk zijn: het bewijs in keiharde cijfers.

Bedrijven met sterke reputaties zijn beter in staat klanten, investeerders en bekwaam personeel aan te trekken.
Ze overleven crises die voor andere bedrijven het einde zouden betekenen.

Reputatiemanagement laat zien hoe u de reputatie van uw bedrijf kwantitatief kunt meten, de waarde van de reputatie voor het bedrijf kunt vaststellen en hoe u deze op de korte en de lange termijn systematisch kunt verbeteren.

Eerst leert u hoe u uw reputatie kunt vergelijken met die van uw belangrijkste rivalen.
Vervolgens ontdekt u dat de bedrijven die als winnaars uit internationale peilingen van reputaties naar voren komen, ook in andere opzichten goed presteren.
Ze doen dat door een reeks kernprincipes te formuleren met behulp waarvan ze zich zichtbaar maken en onderscheiden op een consistente, transparante en authentieke manier.

Ten slotte leert u hoe u initiatieven kunt nemen die een authentieke dialoog met alle stakeholders mogelijk maken en zo het 'reputatiekapitaal' opbouwen dat u nodig hebt om te slagen ' en om te floreren.

Charles J. Fombrun is emeritus-hoogleraar Management aan de Stern School of Business van de New York University en algemeen directeur van het Reputattion Institute, een particuliere instelling die onderzoek doet naar bedrijfsreputaties.

Cees B.M. van Riel is hoogleraar Corporate Communications aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit in Rotterdam.
Hij is schreef talrijke artikelen over bedrijfsidentiteit en branding en is auteur van
onder meer het boek Identiteit en imago.
 


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.