De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Uit de grijze massa
Waarom ons brein het ene merk boven het andere verkiest

Auteur: Tjaco Walvis


 28,95


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

208 pagina's
ISBN: 9789043017909
Uitvoering: Hardcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: business >> marketing
Trefwoorden: emotie marketing  keuzes  management  merken  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken.
Maar welke merken kiezen we utieindelijk uit deze stortvloed?

Denk eens terug aan de laatste keer dat je een product of dienst kocht.
Was je je ervan bewust waarom je juist dat ene merk aanschafte?
Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is.
We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt.
Maar hoe win je deze race als merk?

In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van de grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.