De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Help! ik coach conflicten


Auteur: Marijke Lingsma en Aty Boers


 20,95



Levertijd: 1-3 werkdagen




attendeer een relatie

128 pagina's
ISBN: 9789079877089
Uitvoering: Hardcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: business >> teams communicatieve vaardigheden
Trefwoorden: coaching  conflicten  tips  oefeningen  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Help! Ik coach conflicten is bedoeld voor mensen die beter willen omgaan met conflicten en voor adviseurs, coaches, trainers en managers die mensen op dit gebied coachen of begeleiden. Want conflicten zijn onontkoombaar waar mensen samen leven of samen werken. Sterker nog: conflicten kunnen positief zijn als er op een goede manier mee wordt omgegaan.

Om u op weg te helpen biedt dit Help!-boekje een toolbox met 50 direct toepasbare inzichten. Met checklists, reminders, tips en oefeningen waarmee u zichzelf of anderen helpt een betere teamspeler te worden. Benut dit boek actief en maak er uw eigen unieke denk-, doe- en naslagwerk van.


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.