De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Hoe hoort het eigenlijk?
34ste druk, geheel herzien

Auteur: Reinildis van Ditzhuyzen


 19,95


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

384 pagina's
ISBN: 9789023012191
Uitvoering: Hardcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: omgaan met anderen >> etiquette
Trefwoorden: gedrag  omgangsvormen  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Mag je eigenlijk je mobiele telefoon in het openbaar opnemen?
Mag je laptop mee naar een etentje?
Hoe schrijf ik een formele e-mail?
In Hoe hoort het eigenlijk? komen talloze hedendaagse etiquettevraagstukken aan de orde.

Op basis van soms eeuwenoude gebruiken en omgangsvormen legt Reinildis van Ditzhuyzen uit hoe het eigenlijk hoort.
Hiervoor heeft zij de originele teksten van de door haar herschreven uitgave van Amy Groskamp-ten Have opnieuw bekeken en aangepast aan nieuwe ontwikkelingen.
Dat betekent veel aandacht voor de moderne communicatiemiddelen en voor verschillende religieuze omgangsvormen, plus richtlijnen voor internationaal gebruikelijke (zakelijke) etiquette.

Een bestseller in een nieuw en eigentijds jasje.
Nu de 34ste druk, geheel herzien.

Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.