De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Welkom
Gastvrijheid, de sleutel tot succes

Auteur: Magda Berman en Jeannine Sok


 12,95


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

127 pagina's
ISBN: 9789021548258
Uitvoering: Softcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: omgaan met anderen >> etiquette persoonlijke effectiviteit
Trefwoorden: gastvrijheid  succes  etiquette  leidinggeven  training  tips  
Samenvatting & achtergrondinformatie

Een warm en gastvrij welkom, genieten, je ergens thuis voelen... Een bezoek aan een hotel, een café, een restaurant of een etentje thuis: het moet een onvergetelijke belevenis zijn voor de gast. Een goede gastvrouw of gastheer geniet van haar of zijn rol en zorgt ervoor dat alles naar wens verloopt, zodat een gast graag weer terugkomt.

Maar wat komt er allemaal kijken bij gastvrijheid? In Welkom! Gastvrijheid, de sleutel tot succes beschrijven Magda Berman en Jeannine Sok alles wat te maken heeft met zakelijke en culinaire etiquette, de top 10 van gastvrijheid, de gastvrijheidsformule, gastenpsychologie, grenzen aan gastvrijheid, leidinggeven, training on the job en tips 'hoe het niet moet'.


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.