De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


#Volgjemenog?


Auteur: Tom Gouman


 19,95


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

120 pagina's
ISBN: 9789052618616
Uitvoering: Softcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: business en persoonlijke effectiviteit
Trefwoorden: socialmedia  netwerken    
Samenvatting & achtergrondinformatie

Sociale media bieden geweldige kansen om jezelf online te presenteren en te profileren. Het is een gemakkelijke en waardevolle manier om te werken aan je eigen merk, je personal brand. Hoewel social media erg populair zijn, zijn er maar weinig mensen die écht weten wat een netwerk is, hoe het werkt en hoe je het kunt inzetten.

#Volgjemenog? gaat over de échte waarde van deze online netwerken en hoe je die stapsgewijs vormgeeft voor je eigen persoonlijke ontwikkeling, online zichtbaarheid en zakelijke relevantie. Het inzetten van sociale media en online netwerken om jezelf te profileren als professioneel merk betekent dat je moet nadenken over welke mensen je wilt ontmoeten en aan welke doelen de inzet van sociale media gaan bijdragen. #Volgjemenog? helpt je daarbij.

Het boek geeft praktische informatie over het bepalen van je eigen sociale media strategie en hoe je sociale media kunt inzetten voor het ontwikkelen en uitdragen van je personal brand. Verder biedt #Volgjemenog? aan de hand van theorieën uit de sociologie en de netwerkanalyse een dieper inzicht in de werking van sociale netwerken. De échte waarde van sociale netwerken zit hem namelijk niet in het vergaren van geld of kennis of het vinden van een baan, maar in de mensen. Zij gunnen je uiteindelijk een baan, vragen jou voor een opdracht of bevelen je bij anderen aan. Ontdek hoe sociale media en online netwerken je kunnen helpen om verbindingen te leggen met waardevolle mensen.

Tom Gouman is socioloog en organisatieadviseur bij Twynstra Gudde op het gebied van Web 2.0 en sociale media. Hiernaast is hij auteur voor Frankwatching.com, een website over internet, sociale media en nieuwe ontwikkelingen.


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.