De grootste website voor zelfhulpboeken en -producten         
 
boeken waar je beter van wordt
Download gratis eboeken en
blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en ander nieuws. Klik hier.
  Home | Nieuw| | Video's| | Ontmoet de auteur / Events           
Uitgebreid zoeken
|  


Het facebook effect


Auteur: David Kirkpatrick


 21,95


(Tijdelijk) niet leverbaar




attendeer een relatie

399 pagina's
ISBN: 9789022559543
Uitvoering: Softcover
Deel dit boek/product via:
 Email  Twitter  Facebook  Linkedin

Categorie: succesverhalen en business
Trefwoorden: social media  facebook  twitter    
Samenvatting & achtergrondinformatie

Met meer dan 500 miljoen gebruikers is Facebook een van de snelst groeiende bedrijven ter wereld. Maar hoe is het een negentienjarige Harvard-student in s hemelsnaam gelukt niet alleen internet, maar ook onze manier van communiceren te veranderen?

In Het Facebook Effect vertelt David Kirkpatrick op meeslepende wijze over de oprichting, de successen en de toekomstvisie van dit opmerkelijke bedrijf en zijn intrigerende oprichter, Mark Zuckerberg. Facebook... ... heeft meer dan 500 miljoen leden ... is actief in meer dan 70 landen ... wordt wereldwijd gebruikt in politieke protesten tegen onrecht ... is het onderwerp van de film The Social Network dat door de Film Critics Association werd verkozen tot beste film van 2010.


Gratis nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van alle nieuwe uitgaven?
Wij betalen de verzendkosten
• orders boven € 20,- (incl. BTW)
• uitsluitend in NL
• (zie verder alg.voorw.)
Onze nieuwste uitgaven
Top 20 verkochte boeken




















Boeken die je niet leest, helpen niet
•  Opmerkingen/vragen?
   laat het ons weten
•  Een eigen boek schrijven
   •  Media/Pers
•  Laatste & eerdere nieuwsbrieven
•  Partner worden
•  Zakelijk - Boekhandel
•  Alg. Voorwaarden
•  Privacy Policy
•  Disclaimer
•  Contact
•  Missie & Passie
   Powered by MostWorld
Disclaimer

De boeken en producten op Succesboeken.nl worden niet aangeboden voor diagnose, genezing, behandeling, vermindering of het voorkomen van welke ziekte of aandoening dan ook.
Wij bevelen de klanten en lezers ten sterkste aan om ongemakken, aandoeningen en/of ziekten te bespreken met een medisch bekwaam professional.